|
תוכן דף
| | | |
מדריכי תכנית קרב
כל המפגשים ב-30.08 מתקיימים בתכנת זום.
אנו ממליצים להתחבר למפגשים מעט לפני תחילת המפגש, ממחשב, כאשר אתם ישובים בחדר שקט.
בשעה 9.00 - סבב הרצאות לבחירה.
בשעה 10.45- הרצאה במליאה- להיות מדריך משמעותי, דר' ליאור סומך .
בשעה 12.45 - הרצאה במליאה- ככה לא הולכים על במה, מעין קילצ'בסקי. |
| הצטרפות טלפונית לפגישת זום:
כדי להצטרף טלפונית לפגישה יש להתקשר: 03-9786688. להכניס את מספר הפגישה וללחוץ #, להכניס סיסמה וללחוץ שוב על #. (אם אין סיסמה, פשוט ללחוץ פעמיים רצוף על #). כדי לדבר או כדי להשתיק את הקו שלך (למניעת רעשי רקע), יש ללחוץ: כוכבית 6. |
|
---|
|
9.00-10.30
|
מרחב בטוח, שיח פתוח לראות אותם באמת שירה דן
איך מעודדים שיח עם ילדים בגיל הצעיר על מוגנות, מייצרים ושומרים על מרחב בטוח. ביחד נבין את עולם הילדים - מתי מדובר בהתפתחות תקינה ומתי בנורה אדומה, ומה בתכלס עושים. במיקוד למדריכי/ות הגיל הרך (גן, א'- ג') |
לכניסה למפגש לחצ/י
אירוח- אילן שינה ומרלן חסון | |
|
| דר' אלה שר-אל מחלב
מרחבי ההשפעה ותרומתו הייחודית של המדריך. איך נשפר את היכולת להתמודד עם מצבים מורכבים בכיתה ובביה״ס. תאוריה, דוגמאות וכלים מעשיים. במיקוד למדריכי/ות ד'-ו'
|
לכניסה למפגש לחצ/י
אירוח- שמחה חדד , תמנה בן צבי וצורית רוסו | |
|
|
הכוח טמון בתוכך - القوّة بداخلك ראג'דה זידאן راغدة ضاهر زيدان. هدف المحاضره منحك اساليب لأكتشاف القوه الكامنه بك. إنشاء خطّة شخصية لجعل العام الجديد عامك المميّز، وبلورة إستراتيجيات مجرّبة وقابلة للتطبيق يمكن اتباعها واستخدامها في حياتك على الفور لإنشاء علاقة صحيّة مع نفسك فيها المزيد من السلام الداخلي والاكتفاء الذاتي، عندها تصل إلى الوفرة الحقيقية في جميع مجالات حياتك.
|
אירוח-דידי ארקין ועזיזה דיאב |
| | |
הפסקה |
10.45-12.15
|
להיות מדריך משמעותי כלים ליצירת קשר עם ילדים
דר' ליאור סומך
נכיר ונבחן ביחד את עמדת המדריך כמבוגר משמעותי משפיע, דרכים ליצירת מעגלי הקשבה והתבוננות. מפגש פעיל ובו תאוריה, דוגמאות וכלים מעשיים.
אירוח- אילן שינה ויחידת ההדרכה |
|
|
|
| |
הפסקה | 12.45-14.15 | ככה (לא) הולכים על במה
מעין קילצ'בסקי
סיפורה האוטוביוגרפי מעורר השראה של השחקנית מעין קילצ'בסקי, המתמודדת עם שיתוק מוחין. על התמודדות עם מגבלה כנגד כל הסיכויים, עד להגשמת חלום - לעמוד על שתי רגלים כמו כולם ולשחק על במה. |
|
|
|